مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : بیش از 340 ملاقات عمومی با شهروندان در شرایط کرونایی و با رعایت اصول بهداشتی در سال 1399 برگزار کردیم .
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، مهندس گودرزی با اعلام این خبر افزود : با توجه به اهمیت اجرای مسئولیتهای اجتماعی شرکت در بعد تعامل با عموم مردم و ذینعفان سازمان، جلسه ملاقات عمومی بصورت هفتگی جز در مواقعی که ستاد مبازه با کرونا این ملاقات را ممنوع اعلام نمایند در حال انجام می باشد.
وی افزود: پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نعمت و توفیقی است که باید از این فرصت به بهترین وجه و با هدف رسیدگی به خواستهها، دغدغهها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات آنان استفاده کرد.
ایشان با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه گفت: کارکنان این شرکت همواره ملزم به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند ولی با توجه به انتشار ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و رفاه حال شهروندان زیرساخت های لازم برای ارائه حدمات غیرحضوری فراهم شد و خدمات مورد نیاز مشترکین به صورت الکترونیکی قابل ارائه می باشد.
مهندس گودرزی تصریح کرد: از جمله روشهای غیر حضوری ارائه خدمات :
1- تماس تلفنی با شماره های مشترکین هر ناحیه که شماره ها از طریق سایت شرکت و سایر روشها اطلاع رسانی خواهد شد
2- مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان لرستان به آدرس http://www.nigc-lorestan.ir و انتخاب گزینه میز خدمت
3- ارسال شماره اشتراک به سامانه پیامکی 200066194
می باشد و همچنین در صورت بروز حوادث و نیاز به خدمات امدادی کما فی السابق شماره 194 پاسخگو خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان گفت: در صورت هر گونه پیشنهاد، پرسش و انتقاد مشترکین می توانند بصورت شبانه روزی از طریق تماس با سامانه تکریم با شماره تلفن 33210010 و 33210020 و یا پیامک به 3000484884 نظرات خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری از نتیجه آن مطلع شوند و یا در صورت تمایل با ارتباط مستقیم با اینجانب از پست الکترونیکی به آدرس modir@nigc-lorestan.ir استفاده نمایند.
http://tamadonlor.ir/fa/News/11039/برگزاری-240-ملاقات-عمومی-مدیرعامل-گاز-لرستان-با-مردم-در-شرایط-کرونایی