در این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد از همکاران تلاشگر شاغل در این دو واحد تقدیر بعمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، مهندس گودرزی در ابتدای جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی ، کسب «نشان ستاره» واحد روابط عمومی، در بین روابط عمومی های استان را تبریک گفت و افزود : کسب این نشان مهم بیانگر تلاش موفق کارکنان واحد روابط عمومی در اجرای صحیح وظایف خود می باشد که ستودنیست .
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در ادامه به بیان دیدگاهها و تشریح الگوهای ساختاری روابط عمومی پویا با توجه به نیاز کنونی سازمانها پرداخت و گفت: روابط عمومی دروازه ورود و زبان گویای سازمان است و در این راستا رسالت خطیری را در جهت پیشبرد و تعالی اهداف سازمان بر عهده دارد.
وی با تاکید بر انتظارات خود از واحدهای مذکور عنوان نمود: کارکنان هر بخش باید نسبت به کار خود علاقه مند ، خلاق و مسئولیت پذیر باشند و خوشبختانه واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ، از کارشناسان بسیار خوب با پتانسیلهای بالایی برخوردارند که این امر کارایی و کیفیت کار این بخشها را ارتقاء داده است .
گودرزی در پایان از همکاران واحد روابط عمومی و فناوری اطلاعات به منظور انجام فعالیت ها و انعکاس مطلوب دستاوردهای شرکت قدردانی کرد و افزود : باید با برنامهریزی و آینده نگری صحیح، اقدامات و فعالیتهای شرکت گاز استان لرستان ثبت و مستندسازی گردد و با تلاش همه همکاران و به خصوص همکاران واحد روابط عمومی نسبت به اطلاعرسانی مطلوبتر و اثرگذار در این حوزه خطیر به بالندگی و شکوفایی لازم برسیم.
گفتنی است در پایان مدیرعامل گاز استان لرستان با اهدای لوح تقدیر از خدمات رؤسا و کارکنان واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات قدر دانی کرد.
http://tamadonlor.ir/fa/News/11273/تقدیر-مدیر-عامل-شرکت-گاز-لرستان-از-خدمات-کارکنان-واحدهای-روابط-عمومی