رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفالرستان از پاسخگویی به 439 فقره شکایت و درخواست های مردمی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش تمدن لر، قیصر بیرانوند در خصوص اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان گفت:شرکت آب و فاضلاب به عنوان یک دستگاه خدمات رسان همواره و در هر شرایطی بی وقفه به ارائه خدمات به هم استانی های گرامی پرداخته و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشترکین را در اولویت کاری خود قرار داده است
بیرانوند اضافه کرد:در شش ماهه اول سال جاری 439درخواست و شکایات شهروندان هم استانی از طریق:سامانه سامد،شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،سازمان بازرسی ،جلسات هفتگی ملاقات های مردمی،ثبت شکایت در سامانه آب و فاضلاب استان و دریافت شکایت به صورت حضوری و تلفنی دریافت شده است. وی در پایان گفت: ما در شرکت آبفا استان مفتخریم که به صورت شبانه روز در راستای محرومیت زدایی و افزایش رضایتمندی هم استانی های ارجمند به ارائه خدمات می پردازیم و مسلما کاستی هایی نیز در این راستا وجود دارد که با مشارکت شهروندان هم استانی آنها را به حداقل خواهیم رساند.
http://tamadonlor.ir/fa/News/18503/بررسی-و-پاسخگویی-به-439-فقره-درخواست-های-مردمی-در-شش-ماهه-اول-سال-جاری