مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای چهار خطه کردن جاده بابازید پل سیمره 6000 میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
به گزارش تمدن لر، وحید کرمالهی با بیان اینکه در مورد کمربندی دورود پروژهای به ما واگذار نشده و زیرنظر شرکت ساخت است، تصریح کرد: پیمانکار آن ضعیف بود و معارضینی دارد، معارضین وقفه ایجاد میکنند اما تنها آنها مقصر نیستند.
این مسئول ادامه داد:، در کل کشور پروژههای نیمهتمام زیادی داریم که با دخالتهای فراسازمانی شروع و گاهاً با کمبود اعتبار مواجه میشوند که در این زمینه رئیس جمهور گفتند باید اولویتبندی کنیم، در حال حاضر پیمانکار کمربندی دورود را عوض کردند.
وی در ادامه گفت: جاده بابازید پل سیمره واقعاً مسیر بسیار مهمی است که هم تعداد ترافیک آن بالاست و هم نوع ترافیک آن متفاوت بوده و شاهد حضور کامیونهای سوختبر در این مسیر هستیم.
کرمالهی اضافه کرد: جاده این مسیر کیفیت خوبی ندارد با اینکه مسافران اربعین حسینی نیز از این مسیر تردد میکنند، در این مسیر به قیمت روز حداقل 6000 میلیارد تومان اعتبار لازم داریم که این مسیر را چهار خطه کنیم.
این مسئول ادامه داد: این محور جزء پروژههای ملی بوده و پیوست قانونی نیز دارد و در ردیف 1303016214 محور اسلامآباد غرب به پلدختر جزء قانون بودجه است.
وی افزود: این محور را در سفر اول رئیس جمهور پیشنهاد دادیم با این نگاه که تعداد پروژههای عمرانی نیمهتمام در کشور زیاد است و باید به سمت اولویتدارها برویم.
کرمالهی گفت: در دور اول محورهایی مانند ازنا ـ شازند، خرمآباد ـ کوهدشت، کریدور خرمآباد به سمت نورآباد در اولویت قرار گرفتند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: چون پیشرفت محور اسلام آباد غرب به پلدختر پایین بود جزء مصوبات سفر قرار نگرفت ولی مجدداً پیشنهاد دادیم و مکاتبات انجام شده و قول گرفتیم که این پروژه را در مصوبات سفر دوم بیاوریم که اعتبار بهتری به آن تعلق بگیرد.
http://tamadonlor.ir/fa/News/20552/چهار-خطه-کردن-جاده-بابازید-پل-سیمره-6-هزار-میلیارد-تومان-نیاز-دارد