سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره 20195 رونمایی شد .
به گزارش تمدن لر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، در جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران که با حضور مهندس مجید سلطانی مدیرعامل ، معاونان ومدیران ستادی مناطق مخابراتی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران رونمایی شد .
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات مشتریان در اسرع وقت ، راه اندازی سامانه 20195 را موجب افزایش رضایت مندی مردم دانست .
مهندس مجید سلطانی پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : افزایش چابکی سازمان در راه اندازی سامانه ها باید مدنظر باشد وسرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه می باشد .
لازم بذکر است مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت شماره 20195 و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا کد استان را وارد و سپس شماره 20195 را گرفته و به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند .