سامانه شبانه‌روزی 122 پاسخ‌گوی حوادث آب‌وفاضلاب است
يکشنبه 18 تير 1402 - 15:08:14

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: خوش‌بختانه باتوجه‌ به ارتقای سامانه 122 شرکت و زیرساخت‌های فراهم شده، سامانه شرکت در شبانه‌روز ظرفیت برقراری ارتباط با مردم را دارد.
به گزارش تمدن لر، یاسر اکبریان با بیان اینکه در سه‌ماهه نخست امسال، 161 هزار تماس با سامانه 122 انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد نزدیک 58 هزار تماس با همکاران ارتباط گرفته و حدود 32 هزار حادثه اعلام شده در سامانه برای رفع مشکل به همکاران مختلف شرکت ارجاع داده شده است.

وی افزود: البته به‌غیراز سامانه 122 از طریق ملاقات‌های مردمی و دیدارهای چهره‌به‌چهره با مردم در مکان‌های عمومی این ارتباطات برقرار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بیشتر تماس‌ها در حوزه اتفاقات آب و فاضلاب، مشکلات افت فشار آب در روستاها و شناسایی انشعابات غیرمجاز است.

اکبریان، تأکید کرد: اطلاعات تماس‌گیرندگان با سامانه 122 شرکت کاملاً محرمانه است و موارد ارجاعی با رعایت همه مقررات انعکاس داده خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 604 هزار مشترک در حوزه آب و 258 هزار مشترک در بخش فاضلاب تحت پوشش خدمات آبفا استان هستند.


http://tamadonlor.ir/fa/News/21136/سامانه-شبانه‌روزی-122-پاسخ‌گوی-حوادث-آب‌وفاضلاب-است
بستن   چاپ