مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بر لزوم ارتقای کیفی ارائه خدمات توسط کارکنان این اداره کل در استان تأکید کرد.
به گزارش تمدن لر، منوچهر گودرزی امروز سهشنبه در دوره آموزشی کارکنان جدید الاستخدام اداره کل و شعب تأمین اجتماعی لرستان، اظهار داشت: رضایت و تکریم شرکای اجتماعی از اولویتهای مهم این سازمان است.
وی ضمن تأکید بر احترام و تکریم همهجانبه مخاطبین سازمانی، به اهمیت موضوع آموزش پرداخت و گفت: آموزش و یادگیری سنگپایه تحولات و تغییرات مثبت در سازمان است و کارکنان باید با آموزشهای مستمر به دانش و اطلاعات روز و نوین سازمان تجهیز شوند و همین امر میتواند در ارتقای کیفی روند ارائه خدمات تأثیر بسزایی داشته باشد.
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، افزود: باتوجهبه حجم بالای جامعه تحت پوشش سازمان و تنوع مخاطبین و کثرت خدمات بیمهای میطلبد تا کارکنان با بهکارگیری روشهای نوین ارتباطی و اشرف کامل بر سازوکارهای قانونی در مسیر خدمترسانی مطلوب به جامعه هدف سازمان حرکت کنند.
http://tamadonlor.ir/fa/News/21618/رضایت-و-تکریم-شرکای-اجتماعی-از-اولویتهای-مهم-این-سازمان-است