به گزارش تمدن لر به نقل از روابط عمومی مخابرات لرستان، علاوه بر سامانه 20117 رفع خرابی تلفن ثابت ، روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است .
گفتنی است پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی به صورت مکانیزه در مخابرات منطقه لرستان فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن 20117و یا سایت اینترنتی www.tci.ir و ورود به مخابرات من ) و یا کد دستوری #2020* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.
لازم به ذکر است هر مشترک قبل از تماس با شماره 20117 برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش های اعلامی و جدید ثبت خرابی ، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کندتا رسیدگی به فرایندرفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد .
http://tamadonlor.ir/fa/News/23478/روش-های-آنلاین-و-جدید-ثبت-خرابی-تلفن-ثابت-در-مخابرات-منطقه-لرستان-تشریح-شد