در پی ارزیابی عملکرد شاخصهای حوزههای ستادی در فصل چهارم سال 97، اداره کل ارتباطات و امور بینالملل، موفق به کسب رتبه نخست در این دوره از ارزیابی ها شد.
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر به نقل ازاداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در پی ابلاغ سند اهداف راهبردی و شاخصهای کارتهای امتیازی متوازن و بر اساس نقشه اهداف وظیفهای و همچنین پایش 6 ماهه حوزه های ستادی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برای بار سوم به صورت متوالی، موفق به کسب رتبه نخست در این دوره از ارزیابی ها شد.
بر اساس این اعلام، از آنجا که پیادهسازی فرایند مدیریت عملکرد، توسعه و ارتقاء عملکرد حوزههای مختلف و همسو نمودن آنان با اهداف شرکت، مستلزم پایش، ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد به صورت مستمر است؛ عملکرد تمامی حوزههای ستادی در شاخصهای راهبردی مرتبط، به صورت مستمر پایش شده و هر 6 ماه یک بار ارزیابی حوزههای ستادی انجام میشود. که در پی این ارزیابی ها، اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران در سه دوره ارزیابی اخیر، موفق به کسب رتبه اول به صورت پیاپی در بین 14 حوزه ستادی شرکت شده است.
بنا بر این گزارش، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرت ایران به عنوان پیشرو در عرصه ارتباطات، تبلیغات اثربخش، تقویت و توسعه برند داخلی و خارجی و فضای رسانه ای، همواره بر اساس مدل های استاندارد جهانی و تعالی سازمانی برای تحقق اهداف کلان سازمان، حفظ حقوق مشتریان، سهامداران و کارکنان فعالیت داشته که افتخارات و رتبه های برتر زیادی را طی سال های متمادی در میدان سنجش های داوران از آن خود کرده است.
گفتنی ست، طی بازدیدی که مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل به مناسبت روز خبرنگار داشت، ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت، از عملکرد مطلوب این اداره کل، قدردانی کرد.
شایان ذکر است، با توجه به بنچ مارک جهانی، بالغ بر 400 شاخص در کارتهای امتیازی حوزههای ستادی شرکت مخابرات ایران تعیین شده که عملکرد حوزه های ستادی براساس این شاخص ها پایش و اندازه گیری می شود. که معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار" و "معاونت توسعه سرمایه انسانی" به ترتیب رتبه دوم تا سوم را کسب کردهاند.
http://tamadonlor.ir/fa/News/3197/کسب-رتبه-نخست-ارزیابی-عملکرد،-توسط-اداره-کل-ارتباطات-و-اموربین-الملل