به گزارش پایگاه خبری تمدن لر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا هیچ یک از خدمات این شرکت تعطیل نشده است، اظهار داشت: در این مدت اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف صورت گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی، خدمات رسانی به مردم بدون هیچ وقفه ای صورت گرفته است.
مهندس خودنیا با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه ی خدمات شرکت به صورت غیرحضوری ارائه شده است، ابراز داشت: در همین خصوص پیرو ابلاغیه ها و دستورات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونای کشور و استان در دوران اعلام شده پرسنل به صورت دورکاری فعالیت کرده و تمامی مسائل بهداشتی نیز رعایت شده است.
وی با بیان اینکه در این زمینه و در راستای دورکاری پرسنل، دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع بسترهای مناسب را فراهم کرده است، تصریح نمود: این تلاش ها همچنان ادامه دارد و تا پایان بحران کرونا همچنان رعایت بهداشت محیطی و فردی در دستور کار شرکت توزیع قرار خواهد داشت.
در ادامه مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با بیان اینکه در این راستا و در جهت خدمت رسانی به مردم ، سازمان ها و شرکت های خدمت رسان می بایست با انجام تمهیدات لازم و با در نظر گرفتن سلامت پرسنل خود ، خدمت را کما فی سابق ارائه دهند ، اظهار داشت: در این بین یکی از واحدهای شرکت توزیع برق استان ، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با انجام اقدامات لازم و مهیا کردن بستر های مورد نیاز نقش بسزایی در ادامه روند فعالیت های همکاران بر عهده داشته و دارد .
مهندس رباطی ابراز داشت: دفتر فناورى اطلاعات شرکت توزیع برق استان لرستان در جهت انجام دورکاری پرسنل و همچنین برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس مدیر عامل و سایر همکاران با مقام عالی وزارت نیرو ، استاندار محترم و شرکت توانیر اقدامات ذیل را انجام داده است:
نرم افزارى
نصب و راه اندازى نرم افزار بومى و کاملا امن وب گت وى و تعریف سطح دسترس کاربران و تعریف سامانه های اتوماسیون ادارى، جامع مالی و ادارى، آمار، GIS ، سیستم جامع مشترکین
نصب و راه اندازی نسخه اندروید نرم افزار وب گت وى
سخت افزارى
تهیه و اختصاص ٢ دستگاه سرور جهت نصب نرم افزار وب گت وى
بستر ارتباطى
مدیریت اینترنت شرکت و اختصاص پهناى باند بیشتر به سرورهای مذکور جهت دسترسى بهتر و پایدارترو همچنین به جهت تسهیل کار ارباب رجوع و مشترکین امکانات ذیل در پورتال (ledc.ir)ایجاد گردیده است:
ایجاد میزخدمت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات الکترونیکی در پورتال :
خدمات الکترونیکی که از طرق پورتال در دسترس می باشد: صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب مشترک، درخواست تسویه حساب، درخواست اصلاح اطلاعات، تغییر نام مشترک، محاسبه صورتحساب بر اساس خوداظهاری، درخواست انشعاب جدید و غیره نرم افزارهای موبایلی ارائه خدمات مانند: اپلیکیشن همراه برق (جهت مشاهده و دریافت صورتحساب و پرداخت الکترونیکی قبوض)، اپلیکیشن موبایل مشترکین، اپلیکیشن مدیریت مصرف و غیره
ارتباط با مدیرعامل و مدیران سازمان به شکل الکترونیکی
خدمات غیرحضوری دفاتر پیشخوان
http://tamadonlor.ir/fa/News/5654/اقدامات-الکترونیکی-شرکت-توزیع-برق-لرستان-در-دوران-شیوع-ویروس-کرونا