به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد از ظرفیتهای موجود در سطح استان در فصل خرید تضمینی گندم و دانههای روغنی در سال 1400 برابر ضوابط ابلاغی بهعنوان مرکز خرید تضمینی و نگهداری استفاده نماید.
لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در سطح استان که واجد شرایط و امکانات زیر میباشند دعوت میگردد تقاضای خود را حداکثر تا تاریخ 1399/11/9در خرمآباد- خیابان آیت اله طالقانی روبروی اداره کل مالیاتی به اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان تحویل نموده و یا به شماره 33309503 نمابر نمایند. ضمناً شماره تماس 33302798 واحد امور قراردادها جهت پاسخگویی اعلام میگردد.
شرایط مراکز خرید:
1-داشتن ظرفیت انباری متناسب با حجم برآوردی خرید مرکز نظیر انبار ساده مسقف، انبار نیمه مکانیزه، انبار تمام مکانیزه، سیلوی فلزی، سیلوی بتنی و انبار چادری.
2-داشتن محوطه محصور، کف محوطه آسفالت یا بتن با درب ورودی و خروجی قابلکنترل.
3-داشتن توان تخلیه و بارگیری متناسب با ظرفیت مرکز.
-4 دارا بودن سیستم روشنایی انبار و محوطه مرکز خرید.
-5دارا بودن سیستم اطفاء حریق نظیر شلینگ آب آتشنشانی، کپسول اطفاء حریق متناسب با حجم و ظرفیت خرید مرکز.
-6دارا بودن باسکول استاندارد ترجیحاً متصل به رایانه و چاپگر.
7-دارا بودن تجهیزات و امکانات مناسب برای تخلیه و بارگیری محمولهها.
-8 دارا بودن دوربین دید در شب با قابلیت انتقال تصاویر.
-9دارا بودن ارتباط اینترنتی مناسب و تجهیزات مربوط به آن.
-10دارا بودن رایانه و چاپگر، (حداقل دو دستگاه با تجهیزات جانبی) متناسب با حجم خرید مرکز به نحوی که ثبت عملیات خرید و تحویل در مکان مرکز خرید انجام پذیرد.
-11دارا بودن نیروی انسانی مجرب و مطلع در حوزههای کنترل کیفی، بازرگانی، فنی.
-12دارا بودن امکانات و تجهیزات کنترل کیفی شامل بمبو به تعداد کافی، الک (مطابق دستورالعملهای ابلاغی به تعداد کافی)، پنس، ترازوی دیجیتال با دقت 2 رقم اعشار، میزکار مناسب با نور کافی، رطوبتسنج، سینی استاندارد افت زنی 50 ×50 سانتیمتر، کاردک، سرتاس سر تخت و .... و همچنین وجود فضای مناسب برای نگهداری نمونههای شاهد.
-13دارا بودن کاور و امکانات پوششی مناسب به منظور حفظ و حراست از کالا در انبارهای چادری در هنگام بارندگیها و خطرات جوی.
14-دارا بودن امکانات رفاهی نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبسردکن و......
15-دارا بودن توان مالی برای ارائه تضامین قرارداد.
16-امکان نگهداری و بایگانی اسناد محمولههای خریداریشده و ارائه به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان.
توضیح: موارد یادشده حداقل شرایط لازم برای مراکز خرید بوده و چنانچه مرکزی فاقد هر یک از شرایط مذکور بوده و یا قادر به تامین نباشد قابلیت انتخاب و استفاده در فصل خرید سال 1400 را نخواهد داشت
.
روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان
http://tamadonlor.ir/fa/News/8350/فراخوان-انتخاب-مراکز-خرید-گندم-و-دانههای-روغنی-کلزا-سال-1400