موفقیت روابط عمومی شرکت آبفا لرستان در جشنواره روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور
اجتماعی
بزرگنمایی:
روابط عمومی لین شرکت در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور رتبه شایسته تقدیر ویژه را در حوزه ارتباط با رسانه (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی) به خود اختصاص داد.
روابط عمومی لین شرکت در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور رتبه شایسته تقدیر ویژه را در حوزه ارتباط با رسانه (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی) به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، مهدی بابایی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این خصوص گفت: خوشبختانه با تلاش ها و اقدامات مناسبی که از سوی این دفتر در طی یک سال گذشته صورت گرفته است، موفق شدیم در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در حوزه ارتباط با رسانه رتبه شایسته تقدیر ویژه را به خود اختصاص دهیم.
مهدی بابایی همچنین افزود خوشبختانه در بحث ارتباط با رسانه ها شامل رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی یک برنامه مستمر و منظم در سطح استان توسط روابط عمومی این شرکت طراحی و اجرا شده است که می توان به ارسال بیش از 2000 خبر در فضای مجازی در طی سال 99 و نیمه اول سال 1400 اشاره کرد. حضور فعال کارشناسان دفتر روابط عمومی در فضای مجازی و پاسخگویی در کم ترین زمان ممکن به سوالات و مشکلاتی که در حوزه خدمات شرکت آب و فاضلاب در سطح استان وجود دارد به شکلی در سال 1399 و نیمه اول سال 1400 کم ترین اخبار منفی در حوزه آب و فاضلاب در سطح فضای مجازی استان منتشر شده است و هرگونه مطلبی که در خصوص خدمات شرکت آب و فاضلاب استان در فضای مجازی انتشار یافته است بلافاصله توسط کارشناسان دفتر روابط عمومی شرکت مورد رصد قرار گرفته و سعی شده است پاسخ منطقی و متناسب با آن مطلب ارائه و در شبکه های اجتماعی انتشار یابد.
شایان ذکر است بر اساس گزارش دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور آثار 127 شرکت صنعت آب و برق در 14 محور مورد بررسی و داوری قرار گرفت که در مرحله اول گزینش آثار که در شرکت های مادرتخصصی وزارت نیرو صورت گرفت از حدود 3000 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 1898 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند. در داوری مرحله دوم این آثار که در گروه های تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت در نهایت 586 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند که آثار 68 شرکت حائز رتبه های برتر در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور شدند.