آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر،  رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری در شهر چالانچولان

انتخاب شرکت توزیع برق لرستان به عنوان دستگاه برتر در برگزاری میز خدمت جهادی

هدیه‌ی شادی و لبخند به کودکان بیمار توسط مربیان کانون لرستان

پویش نذر خون "مهر فاطمی" در لرستان آغاز شد

رضا احمدی شکوه رئیس حراست جهاددانشگاهی لرستان شد

موفقیت ورزشکاران لرستانی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ

اجرای 100 برنامه طی هفته کتاب در مراکز کانون پرورش فکری لرستان

وهب متقی‌نیا مدیرعامل بانک کشاورزی شد

نورپردازی 70 میدان پارک و فضای شهری در خرم‌آباد

مردم لرستان بیش از 28 میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند

کشف بیش از 3 هزار ادکلن قاچاق در خرم آباد

برگزاری دومین گردهمایی سالانه رسم مهربانی در لرستان

پارک علم و فناوری لرستان در مسیر استانداردسازی

کانون پرورش فکری لرستان به دنبال نخبه پروری است

در هفته کتاب و کتاب‌خوانی 300 برنامه متنوع در سطح استان برگزار می‌شود

آغاز چهارمین ، همایش بین المللی معماری«دست کند» در خرم آباد/شناسایی بیش از 100 معماری دست کند در لرستان

اضافه شدن 106 دستگاه کامیونت به ناوگان ماشین آلات روستایی لرستان

مردم به پویش ملی "من هم تست اچ آی وی میدهم"

توجه ویژه و تخصصی کانون پرورش فکری به ادبیات کودک و نوجوان

کشف 28 کیلوگرم تریاک در بروجرد

خاموشی برق از ساعت 9 صبح تا 17 عصر در لرستان

تقدیر بانک رفاه کارگران لرستان از پرستاران نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی

چگونگی تدوین برنامه" راهبردی و عملیاتی توسعه" لرستان

اختصاص زمین برای ساخت 18 واحد صنعتی در لرستان

گونه کم‌یاب پرنده “هوبره” در لرستان مشاهده شد

پیگیری برقراری ایستگاه پروازی حج تمتع و عمره در فرودگاه خرم آباد

فعالیت 72 مرکز درمانی دامپزشکی در لرستان

آیین رونمایی از کتاب مجموعه شعر «پرواز خاکستر» در بنیاد ایران شناسی لرستان برگزار می گردد

مصمم به تکمیل «معشوره» هستیم/پیگیری برای تأمین اعتبار این پروژه در بودجه سال 1404

جمع‌آوری معتادان متجاهر در دلفان

آمادگی 370 راهدار لرستانی در قالب طرح زمستانی

جعل علامت استاندارد در لرستان

پیام تقدیر و تشکر فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پی اجرای موفق رزمایش بزرگ الی بیت المقدس

اسرائیل از تحقق یک کشور قدرتمند در جهان اسلام به‌نام ایران واهمه دارد

صعود به اشترانکوه وقلل مرتفع لرستان ممنوع شد

گزارش تصویری از رزمایش «الی بیت‌المقدس» در لرستان

افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ کلین کوهدشت با حضور سردار سلیمانی

دیدارمدیر کل و کارکنان دیوان محاسبات استان با نماینده ولی فقیه درلرستان

تخصیص سه هزار و 480 میلیارد ریال برای تقویت خطوط گاز لرستان

رزمایش 30 هزار نفری «الی بیت‌المقدس» برگزار می‌شود

دستور استاندار برای تکمیل سریع ساختمان استانداری لرستان/ افتتاح فاز نخست تا 2 ماه آینده

سرپرست اداره کل محیط‌زیست لرستان منصوب شد

ثبت 13 اثر غیرمنقول لرستان در فهرست آثار ملی کشور

بارش باران و لغزندگی جاده در لرستان

مخابرات بسته‌های ترافیکی پرتخفیف به مناسبت روز دانش‌آموز ارائه می‌دهد

مشاهده یک گونه کمیاب شاه روباه در سفیدکوه خرم آباد

آمادگی راهداری لرستان برای اجرای طرح زمستانی

محموله 15 تنی خوراک ماهی قاچاق به مقصد نرسید

انهدام باند سارقان تجهیزات مخابراتی در بروجرد

اضافه شدن بیش از 11 هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی خرم‌آباد