احقاق حقوق مصرف کنندگان در کمیته رسیدگی به شکایات
اجتماعی
بزرگنمایی:
در کمیته رسیدگی به شکایات، به ۳ فقره شکایت واصله رسیدگی شد.
در کمیته رسیدگی به شکایات، به 3 فقره شکایت واصله رسیدگی شد.
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، در دومین کمیته رسیدگی به شکایت که با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف برگزار شد، به 3 فقره شکایت رسیدگی گردید.
شکایات واصله مربوط به آسانسور، کیفیت کاشی و لاستیک وارداتی بود که بر اساس فرآیند مربوطه و طرح در کمیته شکایات، روند رسیدگی به آنها انجام شد.
گفتنی است شکایاتی که نیاز به پیگیری در مراجع قضایی و محاکم حقوقی داشته باشند، از طریق واحد حقوقی اقدام خواهد شد.