ابلاغ دستور العمل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان
اجتماعی
بزرگنمایی:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان از ابلاغ دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، توسط «صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان» خبر داد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان از ابلاغ دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، توسط «صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان» خبر داد.
به گزارش تمدن لر، الهام شاداب فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، موضوع تبصره ماده (9) آئین نامه اجرایی قانون موضوع بیمه حوادث طبیعی ساختمان به دستگاههای حاکمیتی در استان لرستان ابلاغ شد.
وی افزود: طبق این دستورالعمل در صورت بروز خسارات ناشی از حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله و ... به واحدهای ساختمانی با کاربری مسکونی که دارای انشعاب قانونی برق برای مصارف خانگی می باشند، جبران خسارت صورت میگیرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، با اعلام استانداری لرستان به محل مراجعه و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، خسارات وارده را بررسی و ارزیابی می کنند.
شاداب فر تصریح کرد: بعد از بررسی و ارزیابیهای صورت گرفته، مبالغ تعیین شده به مالکان واحدهای مزبور جهت جبران خسارات ساختمانی وارده، با رعایت حداکثر تعهد مقرر در آیین نامه اجرایی مربوطه، تعلق خواهد میگیرد.